خرید یو پی اس

انواع یو پی اس

کاربرد یو پی اس

یو پی اس ها به عنوان یک واسطه بین جریان برق شهری و دستگاه مصرف کننده برق قرار می گیرند.

انواع یو پی اس

استاتیک | داینامیک | هیبریدی

لیست قیمت یو پی اس

خرید یو پی اس و لیست قیمت یو پی اس در انواع مختلف را در مارک های مختلف موجود در بازار می توانید از فروشگاه اینترنتی ما به صورت روزانه استعلام بگیرید

خرید یو پی اس و نصب و راه اندازی ups

بعد از اینکه خرید یو پی اس، نصب و راه اندازی آن است که اهمیت بسیاری دارد. نصب و راه اندازی ups حتما باید توسط یک فرد متخصص که دانش و اطلاعات و تجربه کافی در زمینه نصب و راه اندازی یو پی اس دارد انجام شود. شاید بد نباشد قبل از اینکه به خرید و قیمت یو پی اس و نحوه راه اندازی آن بپردازیم، مختصری از کارکرد و چیستی آن را نیز ارائه دهیم.  upsدر واقع یک دستگاه تولید کننده انرژی است که به عنوان یک منبع تغذیه نیز شناخته می شود. Ups کوچک شده عبارت Uninterruptible power supply است و معنی دقیق آن منبع تغذیه بدون توقف است.

کاربرد یو پی اس ups

یو پی اس ها به عنوان یک واسطه بین جریان برق شهری و دستگاه مصرف کننده برق قرار می گیرند. در اصل کاربرد اصلی یو پی اس تنظیم جریان خروجی متناسب با دستگاه مصرف کننده و جلوگیری از نویز و اختلات جریان و ثابت نگه داشتن جریان الکتریکی که به دستگاه متصل وارد می شود؛ است. در بیانی ساده تر یو پی اس ها همان منبع تغذیه هایی هستند که در مشاغلی مانند تعمیرات موبایل، تعمیرات خودرو و لوازم الکترونیکی استفاده می شود است و وظیفه محافظت از دستگاه ها در برابر آسیب های ناشی از اختلالات جریان برق را بر عهده دارد. بنابراین خرید یو پی اس ups برای افرادی مشاغلی مانند موارد ذکر شده دارند ضروری است.

خرید یو پی اس ups

خرید یو پی اس برای برخی مشاغل تعمیراتی امری ضروری است؛ چراکه این ابزار قدرتمند جزو ابزارهای مهم این رسته ای شغلی به حساب می آید. اما باید قبل از اقدام به خرید یو پی اس بدانید که کدام دستگاه منبع تغذیه برای شما مناسب است و با توجه به توان خروجی که نیاز دارید نسب به خرید ups اقدام کنید. شما می توانید انواع یو پی اس را با تنوع بالایی در فروشگاه اینترنتی ما مشاهده و با هم مقایسه کنید. تیم فروش یو پی اس فروشگاه ما توانسته است مجموعه ای از انواع یو پی اس های متنوع و جدید را در رنج قیمتی متنوع و با ویژگی های مختلف موجود نماید. در صورتی که برای خرید منبع تغذیه ups نیاز به راهنمایی یا مشاوره دارید هم اکنون با کارشناسان فروش مجموعه تماس بگیرید.

 

انواع یو پی اس

انواع یو پی اس را میتوان بر اساس استفاده ای که از برق دارند به سه مدل دسته بندی کرد.

  1. یو پی اس استاتیک: یو پی اس های استاتیک به طور معمول قیمت کمتری نسبت به سایر سایر مدل های موجود در بازار دارد. افرادی که قصد خرید یو پی اس از این نوع را دارند؛ باید بدانند که یو پی اس استاتیک برای عملکرد بهینه نیاز به تهویه مطبوع دارد. ظرفیت این نوع منبع تغذیه ها به 4 الی 5 مگاوات میرسد و در دمای 20 تا 25 درجه سانتی گراد کارکرد بهتری دارند.
  2. یو پی اس دینامیک: این نوع یو پی اس ها را با نام های یو پی اس پویا یا یو پی اس چرخشی نیز در بازار می شناسند. اگر قصد خرید یو پی اس برای محیط های صنعتی دارید این یو پی اس مناسب شما است. این دستگاه ها توانایی تولید انرژی در ولتاژ بالا را دارند و از موتور ژنراتور و موتور برق استفاده می کنند.
  3. یو پی اس هیبریدی: این نوع از یو پی اس ها برای افرادی مناسب است که قصد دارند خرید یو پی اس با دارا بودن ویژگی های هر دو مدل ذکر شده در بالا را انجام دهند. یو پی اس هیبریدی ترکیبی از مدل های استاتیک و دینامیک می باشد.

قیمت یو پی اس ups

قیمت یو پی اس به عوامل متعددی بستگی دارد. احتمالا وقتی اقدام به خرید یو پی اس می کنید این سوال برایتان مطرح می شود که چرا تنوع قیمتی در انواع یو پی اس انقد متنوع است؟! قیمت گذاری منبع تغذیه یو پی اس چگونه انجام می شود؟ باید بگوییم که هرچقدر که میزان حساسیت ups بیشتر و بالاتر باشد به طبع، قیمت آن نیز بالاتر خواهد بود. زمان شارژدهی و استانداردهای دستگاه نیز از دیگر عواملی است که بر روی قیمت خرید یو پی اس تاثیر می گذارد.

نکات نصب و راه اندازی ups

نصب و راه اندازی ups پروسه حساسی است که انجام اشتباه آن می تواند منجر به آسیب به دستگاه شود. برای نصب و راه اندازی یو پی اس ها باید یک سری استاندارد ها و قوانین را مورد توجه قرار گیرد. از آنجایی که هزینه خرید یو پی اس ها کم نیست باید به خوبی به نکات نصب یو پی اس دقت کرد. در ادامه نکات مهم نصب و راه اندازی یو پی اس را در ادامه برایتان آورده ایم.

  • مکانی که یو پی اس را در آنجا راه اندازی می کنید باید به دور از موارد خطرساز مانند منابع حرارتی باشد. همچنین مکانی نصب و راه اندازی ups باید توان تحمل وزن دستگاه را داشته باشد؛ چرا که موقعیت مکانی مناسب برای افزایش عمر دستگاه حائز اهمیت است.
  • حمل نقل UPS باید محتاطانه باشد تا از ضربه خوردن و آسیب دیدن دستگاه جلوگیری شود. حمل نقل بعد از خرید یو پی اس به مکان نصب انجام می شود که باید در آن دقت کافی را داشت و فقط به بسته بندی دستگاه اتکا نکنید.
  • اتصالات و کابل های استاندارد برای نصب و راه اندازی ups مهم است. همچنین دقت کنید که فیوز و کابل هایی که برای نصب یو پی اس استفاده می کنید مطابق با دستگاه باشد. این کابل ها و فیوز های در هر یو پی اس متفاوت است.
  • برای رفع نویز الکتریکی و صوتی از سیم ارت استفاده شود.
  • در هنگام نصب و راه اندازی ups به تست فاز و نول توجه داشته باشید. باید توجه داشته باشید که فاز و نول مستقیما به یو پی اس متصل باشد. (توجه داشته باشید که دستگاه در حین نصب و راه اندازی با برق شهری تماس نداشته باشد.)
  • مجددا بعد از نصب، تمامی مراحل طی شده دوباره چک شود و اطمینان حاصل شود که مراحل بدون خطا و اشکال انجام شده باشد.

توان مصرفی یو پی اس را در نظر بگیرید

یکی از موارد مهم در خرید یو پی اس و نصب و راه اندازی ups توجه به توان مصرفی دستگاه است. این موضوع به این دلیل اهمیت دارد که در دستگاه هایی که توان مصرفی دستگاه بالا است بهتر است که خودتان اقدام به نصب و راه اندازی آن نکنید. اما در دستگاه هایی که از توان مصرفی پایینی برخوردارند می توان با کمک دفترچه راهنمای یو پی اس خریداری شده؛ آن را نصب کرد.

خرید ups
خرید ups

اگر یو پی اس درست نصب نشود چه می شود؟

در یو پی اس های توان بالا، عمده ترین دلیل خرابی این دستگاه عدم نصب و راه اندازی درست آن است. در شرایطی که نصب و راه اندازی ups در ست انجام نشود؛ علاوه بر دستگاه برای نصاب نیز  در یو پی اس های ولتاژ DC خطر آفرین است. نکته قابل ذکر این است که در برخی از یو پی اس ها، حتی زمانی که جریان ورودی قطع است؛ انرژی در برخی عناصر ذخیره می شود و خطر برق گرفتی را برای نصاب به همراه دارد. بنابراین رعایت جوانب احتیاط ضروری است.

جمع بندی

نصب و راه اندازی ups بعد از خرید یو پی اس جدید اهمیت بسیاری دارد و توصیه می شود که در دستگاه هایی که DC بالایی دارند از یک فرد متخصص برای نصب دستگاه کمک بگیرید. همچنین رعایت استانداردهای نصب یو پی اس یک امر ضروری در خرید ups می باشد. برای خرید یو پی اس با بهترین قیمت در تنوع برنی بالا می توانید از طریق همین صفحه یا تماس با کارشناسان فروش یو پی اس مجموعه اقدام کنید.

آدرس

کرج ، خیابان درختی ، ساختمان رودکی ، طبقه دوم

شماره تماس

9182 3210 - 026
0912-403-7567

متا پاور در شبکه های اجتماعی

×