خرید موتور برق

انواع موتور برق

انواع موتور برق

موتور برق کیفی | موتور برق خانگی | موتور برق صنعتی | موتورهای برق ثابت

موتور برق چیست؟

موتور برق یا ژنراتور برق وسیله ای است که می تواند انرژی مکانیکی به دست آمده از گاز، بنزین یا گازوئیل را به نیروی برق تبدیل کند

لیست قیمت موتور برق

خریدموتور برق و لیست قیمت موتور برق در انواع مختلف را در مارک های مختلف موجود در بازار می توانید از فروشگاه اینترنتی ما به صورت روزانه استعلام بگیرید

موتور برق

خرید موتور برق

خرید موتور برق با بهترین قیمت موتور برق برای مراکزی که نیاز به تامین برق اضطراری در مواقع قطعی برق یا زمانی که به برق شهری دسترسی ندارند ضروری است. موتور برق یکی از ابزارها و تجهیزاتی است که در مکان های زیادی مورد استفاده قرار می گیرد. موتورهای برق عموما با نام موتور ژنراتور نیز شناخته می شود. انواع موتور برق را میتوان در باغ، سفرهای کمپینگی و موقعیت های مشابهی که دسترسی به برق فراهم نیست استفاده کرد.

موتور برق ها به طور کلی در دو نوع موتور برق خانگی و موتور برق صنعتی تولید می شوند که با توجه به نیاز خود می توانید نسبت به خرید موتور برق صنعتی یا خانگی اقدام کنید. این موتور ژنراتورها برای کار کردن نیاز به سوخت دارند که برخی از آنها با بنزین و برخی با گازوئیل کار می کنند. 

موتور برق چیست؟

در بیانی ساده، موتور برق دستگاهی است که توان الکتریکی را به توان مکانیکی تبدیل می ‌کند. موتور برق به طور عمده مولد برقی است که انرژی سوخت فسیلی را به انرژی الکتریکی با نوعی حرکت دورانی تبدیل می کند. در واقع سوختی که در درون دستگاه اضافه می شود، وظیفه ایجاد این حرکت دوار را بر عهده دارد.

اگر قصد دارید یک موتور برق حرفه ای بخرید، ابتدا باید مشخص کنید که چه قدرت خروجی نیاز دارید. این ممکن است بسته به نیاز های خانگی یا صنعتی شما متفاوت باشد.

خرید موتور برق
خرید موتور برق

موتور برق صنعتی

خرید موتور برق صنعتی در تامین برق مکان هایی با کاربری صنعتی و تجاری می تواند بهترین گزینه پیش رو باشد. از جمله مکان هایی که می توانیم بگوییم خرید آنلاین موتور برق صنعتی برایشان مناسب است عبارتند از: بیمارستان ها، کارخانه های تولیدی، بانک ها، مراکز امنیتی و اتاق دیتاسنتر و سایر مکان های بزرگ که نیاز به اتصال دائم برق در آنها ضروری است.

موتور برق های صنعتی در دو نوع سه فاز و تک فاز تولید می شوند. و میزان صدای آنها به طور حدودی عددی بین 65 دسی بل تا 80 دسی بل است. مصرف سوخت این دستگاه ها بر حسب لیتر می باشد که این مصرف در بارهای مختلف میانگین محاسبه می شود. به این معنی که هرچقدر میزان اسطحلاک دستگاه بیشتر باشد، مصرف سوخت آن نیز بیشتر خواهد بود.

موتور برق دیزلی

موتور برق های دیزلی از انواع پر استفاده است که برای امور سنگین مانند ماینینگ نیز می توان از این نوع موتور برق استفاده کرد. این دستگاه ها از قدرت و توان بالایی دارند که در عین حال نیز هزینه سوخت پایینی را به مصرف کنندگان تحمیل می کنند. همچنین موتور برق دیزل آلودگی کمتری بر جای می گذارد و صدای کم آن از مزیت های این نوع موتور برق ها محسوب می شود. این موتور برق ها را می توان در خانواده موتور برق صنعتی دسته بندی کرد. سوخت موتور برق دیزلی عمدتا گازوئیل است و می توانید 10 تا 12 ساعت بی وقفه از آن استفاده کنید.

 

خرید موتور برق

در این بخش از راهنمای خرید موتور برق، چند نکته مهم  که هنگام خرید موتور برق صنعتی یا خانگی باید به آن توجه کنید را با هم بررسی می کنیم:

توان و قدرت ولتاژ برق

 هنگام خرید یک موتور برق، تعیین توان ولتاژ موردنیاز برای تغذیه بارهای الکتریکی شما امری حیاتی است. برای انتخاب صحیح انرژی، باید مصارف انرژی را محاسبه کنید و مطمئن شوید که موتور برق انتخابی در حد نیاز شماست.

تامین نیرو یا منبع تغذیه

باید تصمیم بگیرید که می ‌خواهید موتور برق با چه نوع سوختی (مانند بنزین، نفت، گاز طبیعی یا دیزل) خریداری کنید. همچنین، از جنس سوختی که در محل زندگی‌ شما قابل دسترس است، مطمئن شوید.

کیفیت و قابلیت اطمینان

واحد تولید برق از قابلیت اطمینان بالا برخوردار باید باشد، چرا که برق برای تأمین نیازهای اساسی شما استفاده می ‌شود. پس از انتخاب یک شرکت معتبر و معروف، اطلاعاتی در مورد محصولات آنها جمع آوری کنید و بررسی کنید که تضمین کیفیت و قابلیت اطمینان دارند یا خیر.

صدا و حجم صدا

هنگامی که یک موتور برق صنعتی در حال کار کردن است، ممکن است صدای زیادی تولید کند. به همین دلیل در چنین حالاتی بهتر است محصولی را انتخاب کنید که یک پوسته عایق صدا داشته باشد یا آلودگی صوتی کمتری ایجاد کند.

خرید موتور برق
خرید موتور برق

قیمت موتور برق و موتور برق صنعتی

قیمت موتور برق صنعتی به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله قدرت و ظرفیت، نوع سوخت استفاده شده، برند و تکنولوژی ساخت، و شرایط بازار. قیمت موتور برق ها ممکن است بسیار متفاوت باشد و می تواند از چند میلیون  تا چند  صد میلیون و حتی بیشتر را شامل شود.

قصد داریم در این بخش از مطلب راهنمای خرید موتور برق مواردی که بر قیمت موتور برق های صنعتی و خانگی تأثیر می گذارند عبارتند از:

  1. قدرت و ظرفیت: موتورهای برق در مدل ها و قدرت های مختلف در دسترس هستند، قدرت بالاتر معمولاً با قیمت بیشتری همراه است.

2 . نوع سوخت: نوع سوخت مورد استفاده در موتور برق (مانند بنزین، دیزل یا گاز طبیعی) می تواند قیمت را تحت تأثیر قرار دهد. موتورهای برقی که بر پایه سوخت دیزل عمل می کنند معمولا گزینه گرانتری نسبت به موتورهای برقی با سوخت بنزین هستند.

  1. 3. برند و تکنولوژی ساخت: برندها و تکنولوژی های مختلف موتورهای برق و ژنراتورها نیز در قیمت تأثیر می گذارند. برندهای مشهور و تکنولوژی های پیشرفته تر عموماً با قیمت بیشتری همراه هستند.
  2. 4. شرایط بازار: عوامل بازار نیز می توانند به تغییرات قیمت موتور برق منجر شوند. مثلاً کاهش یا افزایش تقاضا، نرخ ارز و قوانین دولتی تاثیر گذار در واردات و صادرات می توانند قیمت را تحت تاثیر قرار دهند.

باید توجه داشته باشید که قیمت موتور برق صنعتی توسط عوامل مختلفی تحت تأثیر قرار می گیرد و ممکن است در زمان های مختلف مدام تغییر کند. بنابراین، توصیه می شود برای خرید موتور برق صنعتی  و سایر انواع موتور برق با کارشناسان ما در تماس بوده و قیمت روز انواع موتور برق را استعلام بگیرید.

بهترین مارک موتور برق در بازار ایران

موتور برق یا همان موتور برق صنعتی در کل در برندهای مختلفی تولید و به بازار عرضه می شود. از جمله برندهایی که می توان برای خرید موتور برق به آنها اعتماد کرد. موتور برق هیوندای، موتور برق رونیکس، موتور برق لانسین، موتور برق هوندا المکس، موتور برق کنزاکس، موتور برق آروا از بهترین موتور برق های موجود در بازار ایران هستند که با قیمت منصفانه می توانید آنها را از فروشگاه ما خریداری نمایید. همچنین می توانید برای خرید مطمئن از مشاوره خرید اینترنتی موتور برق صنعتی ما بهره مند شوید.

جمع بندی

موتور برق یکی از دستگاه های تامین کننده برق است که کاربدهای مختلفی در مصارف خانگی، صنعتی و غیره دارد که در حین خرید موتور برق باید مورد توجه قرار بگیرد. موتور برق ها  بر حسب کاربردشان به انواع مختلفی دسته بندی می شوند. همان طور که گفته شد موتور برق ها از لحاظ عملکردی به دو نوع خانگی و موتور برق صنعتی تقسیم بندی می شوند. این دستگاه ها از سوخت فسیلی برای تبدیل انرژی استفاده می کنند که این سوخت می تواند بنزین یا گازوئیل باشد. اگر سوالی در رابطه با نحوه خرید آنلاین موتور برق صنعتی یا خانگی دارید با شماره تلفن های موجود در داخل سایت تماس گرفته و از کارشناسان ما مشاوره رایگان دریافت کنید.

آدرس

کرج ، خیابان درختی ، ساختمان رودکی ، طبقه دوم

شماره تماس

9182 3210 - 026
0912-403-7567

متا پاور در شبکه های اجتماعی

×