خرید استابلایزر

انواع استابلایزر

انواع استابلایزر

استابلایزر رله ای | استابلایزرهای سروو | استابلایزرهای استاتیکی

استابلایزر چیست؟

استابلایزر ولتاژ دستگاهی الکترونیکی است که دریافت بی نوسان الکتریسته یک دستگاه برقی را تضمین می کند

لیست قیمت استابلایزر

خرید استابلایزر و لیست قیمت استابلایزر در انواع مختلف را در مارک های مختلف موجود در بازار می توانید از فروشگاه اینترنتی ما به صورت روزانه استعلام بگیرید

استابلایزر

خرید استابلایزر (Stabilizer) در کشور ما به منظور حفاظت دستگاه های برقی صنعتی و در برخی موارد خانگی در برابر آسیب های برقی ناشی از نوسانات صورت می گیرد. احتمالا بارها دیده اید که نوسانات برق به یک سری دستگاه های برقی حساس تر آسیب رسانده باشد. برای جلوگیری از بروز چنین مشکلاتی توصیه می شود که از یک استابلایزر استفاده شود. برای خرید بهترین استابلایزر ولتاژ، علاوره بر قیمت استابلایزر باید یک سری فاکتورها را در نظر گرفت تا بعدها دچار مشکلاتی نظیر خرابی استابلایزر نشوید. البته در چنین مواقعی نیز مجموعه ما خدمات تعمیر استابلایزر را با کیفیتی بی نظیر توسط تکنسین های متخصص و ماهر ارائه می دهد. در ادامه برای مطالعه راهنمای خرید آنلاین بهترین استابلایزر با ما همراه باشید.

کاربرد استابلایزر ولتاژ

خرید استابلایزر به عنوان یک دستگاه تثبیت کننده جریان الکتریسیته ورودی به دستگاه های برقی صورت می گیرد. کاربرد اصلی دستگاه استابلایزر برای این است که نوسانات ناگهانی برق را در خود نگه می دارد و اجازه نمی دهد که به دستگاه متصل به استابلایزر آسیبی وارد شود. این دستگاه در واقع یک جریان صاف و بدون افت و خیز را به لوازم الکترونیکی منتقل می کند. در حالت عادی برق شهری که در پریزها جریان دارد خیلی اوقات، نوسانات و افت و خیزهای زیادی دارد. خرید اینترنتی استابلایزر ولتاژ این امکان را فراهم می کند که دستگاه های برقی را در برابر این نوسانات و آسیب های ناشی از آن در امان نگه داشت.

استابلایزرها یک ترانس و یک برد الکترونیکی کوچک دارند که در فواصل منظم یک ثانیه ای جریان ورودی برق را بررسی می کنند و در صورتی که ولتاژ کم یا زیاد شود، آن را به یک نقطه ثابت می رساند.

سه ویژگی منحصر بفرد استابلایزرها

استابلایزرها در انواع مختلفی تولید می شوند. این دستگاه ها مانند محافظ برق خانگی یا ترانس برق عمل می کند. اما تفاوت استابلایزر با محافظ و ترانس برق در این است که این دستگاه یک برد کوچک دارد که افت و خیز جریان برق را تشخیص داده و آن را قطع می کند. در ادامه به بررسی ویژگی های این دستگاه ها برای تجربه خرید استابلایزر جدید و حرفه ای می پردازیم.

خرید استابلایزر
خرید استابلایزر

 

محافظت از دستگاه های الکترونیکی در برابر نوسانات برقی

نوسانات برقی می ‌توانند به طور مستقیم یا غیر مستقیم بر دستگاه‌ های الکترونیکی تأثیر بگذارند و باعث آسیب به آنها شوند. استفاده از استابلایزرها در این موارد به عنوان یک سیستم محافظتی قابل قبول ت.صیه می شود. دستگاه استابلایزر با کنترل نوسانات ولتاژ و فراهم کردن یک ولتاژ پایدار به دستگاه‌ های الکترونیکی، از آنها در برابر مشکلاتی مانند سوختن قطعات داخلی، کاهش عمر مفید، یا خرابی‌ های ناگهانی محافظت می‌ کند. این ویژگی‌ باعث می ‌شود که خرید استابلایزر جدید یک راه حل عالی در برابر نوسان برق باشد. اینگونه می توان از پایداری و عملکرد صحیح دستگاه ‌های الکترونیکی اطمینان حاصل کرد.

محافظت در مقابل اتصال کوتاه

برخی اوقات ممکن است به دلایل مختلفی در خروجی و داخل مدار داخلی دستگاه استابلایزر اتصالاتی رخ دهد. در چنین مواقعی استابلایزر تنظیم ولتاژ با کمک گرفتن از میکروکنترلری که دارد، برق را قطع می کند و اجازه نمی دهد که به دستگاه متصل آسیب وارد شود.

تثبیت ولتاژ برق شهری با استفاده از استابلایز

یکی از ویژگی های خوب و قابل توجه دستگاه استابلایزر این است که قابلیت تثبیت جریان دارد. این ویژگی بی نظیر به افزایش طول عمر لوازم الکترونیکی برقی کمک شایانی می کند. با توجه با قیمت بالای لوازم خانگی استفاده از آنها بدون استفاده از محافظ برق ریسک است. برای جلوگیری از نیم سوز شدن یا سوختن دستگاه های برقی بهتر است از همان ابتدا نسبت به خرید استابلایزر اقدام کنید.

خرید استابلایزر
خرید استابلایزر

نکات خرید استابلایزر ولتاژ

بدیهی است که استابلایزرها در انواع مختلفی تولید و عرضه شده اند؛ به همین دلیل است که در هنگاه خرید استبلایزر باید به نکات مربوط به این دستگاه ها توجه کرد. یکی از نکات بسیار مهمی که در خرید استابلایزرها مورد توجه باید قرار گیرد این است که دستگاهی که میخرید با لوازم برقی که می خواهید محافظت شود سازگار باشد.

نکته قابل توجه دیگری که در خرید استابلایزر مهم است توجه به نوع آن است. استابلایزر ولتاژ به سه نوع استابلایزر استاتیک، استابلایزر رله ای یا پله ای و استابلایزر سروو (Servoe) موتور تقسیم بندی می شود.

استابلایزر سروو (Servoe): به طور کلی می توان گفت که استابلایزر سروو برای مصارف صنعتی و مکان هایی که جریان وردی بالا است مورد استفاده قرار می گیرد. این دستگاه ها در صورتی که برای مصارف خانگی طراحی شوند دارای 2 ترانس و برای مصارف صنعتی با 3 ترانس ساخته می شوند.

استابلایزر رله ای یا پله ای: اگر قصد خرید استابلایزر ارزان و کم هزینه برای مصارف خانگی و مکان های تجاری کوچک دارید این استابلایزرها بهترین گزینه هستند. دقت تنظیم ولتاژ در این نوع از استابلایزر 10 V می باشد.

استابلایزر استاتیکی: اگر در فرایند خرید استابلایزر، انتظار دارید دستگاه بتواند ولتاژ را در درصدهای خیلی پایین مانند میلی ثانیه شناسایی کند بهترین گزینه برای شما خرید محافظ ولتاژ استاتیکی است. این نوع از استابلایزر قوی ترین نوع از محافظ های ولتاژ است.

قیمت استابلایزر

قیمت دستگاه استابلایزر با توجه به فاکتورهای مختلفی تعیین می شود. یکی از نکات مهم تعیین کننده قیمت استابلایزر ولتاژ تک فاز یا سه فاز بودن آن است. به طور طبیعی استابلایزر سه فاز به دلیل اینکه قدرت بالایی دارد قیمت بالاتری نسبت به استابلایزرهای تک فاز دارد. از دیگر مواردی که می توان گفت در تعیین قیمت استابلایزر دخیل است؛ قابلیت تنظیم ولتاژ خروجی، قابلیت محافظت دستگاه در برابر صاعقه، مصرف انرژی و سیستم کنترل دما است. برای استعلام قیمت روز انواع محافظ ولتاژ با ما در تماس باشید

تعمیر استابلایزر
تعمیر استابلایزر

تعمیر استابلایزر

برخی مواقع پیش می آید که بعد از خرید استابلایزر حتی از بهترین برند، دستگاه دچار خرابی و مشکل در عملکرد شود و نیاز به تعمیر پیدا کند. دور از انتظار نیست که بعد از مدتی استفاده از استابلایزر در طی گذر زمان با مشکلاتی مواجه شود. در چنین شرایطی عیب یابی استابلایزر توسط یک متخصص باتجربه می تواند تعیین کند که دستگاه تعمیرپذیر است یا باید تعویض گردد. در فرآیند تعمیرات استابلایزر نشتی خازن ها، مشکلات روشن نشدن استابلایزر، مشکلات عدم تثبیت ولتاژ و مشکلات اور ولتاژ دستگاه مورد بررسی و عیب یابی قرار میگیرد. البته موارد ذکر شده تنها بخشی از مواردی است که تکنسین های ما توانایی بررسی و رفع آنها را  دارند.

 از جمله خدمات تعمیر استابلایزر در مجموعه ما شامل:

  • عیب یابی و تعویض انواع خازن ها و آی سی ها
  • تعویض ترانزیستور در انواع مدل ها
  • تعویض مقاومت استابلایزر
  • تعویض سیم پیچی
  • تعویض ترانسفورمر استابلایزر
  • تعویض دیود، فست دیود و فیوز
  • تعمیر اسیلاتور بوت

  تفاوتی ندارد که استابلایزر شما صنعتی است یا خانگی، ما می توانیم در سریع ترین زمان ممکن با در اختیار داشتن بهترین تعمیرکار استابلایزر صنعتی و خانگی، دستگاه شما را عیب یابی و تعمیر کنیم. کافی است تا با ما تماس بگیرید.

جمع بندی

خرید استابلایزر قدرتمند و جدید مزیت های زیادی دارد. البته مزایای استفاده از استابلایزر در مدل های مختلف آن با هم کمی تفاوت دارند؛ اما به طور کلی می توان گفت در مصارف صنعتی و خانگی برای محافظت دستگاه های اکترونیک خرید محافظ ولتاژ ضروری به نظر می رسد. همان طور که ذکر شد قیمت استابلایزرها با توجه به مدل های آنها و کاربری و قدرتی که دارند با هم متفاوت است. شما می توانید با در نظر گرفتن نوع کاربری خود و محیطی که قصد دارید از استابلایزر در آنجا استفاده کنید یکی از مدل های موجود در فروشگاه را انتخاب کنید. همچنین در صورت مواجه شدن دستگاه استابلایزرتان می توانید برای تعمیرات آن از طریق شماره تلفن های موجود در سایت، درخواست تعمیر استابلایزر را ثبت نمایید.

آدرس

کرج ، خیابان درختی ، ساختمان رودکی ، طبقه دوم

شماره تماس

9182 3210 - 026
0912-403-7567

متا پاور در شبکه های اجتماعی

×